Skip to content
Logopedinės pagalbos centras
  • Knygos
  • Paslaugos
  • Specialistai
  • Naujienos
  • Parama
  • Kontaktai

Naujienos

  • „Užsikirtimai tėra mažytė dalis, kurią mato pašnekovai“: kaip mikčiojimas veikia kalbą ir psichiką?

    „Užsikirtimai tėra mažytė dalis, kurią mato pašnekovai“: kaip mikčiojimas veikia kalbą ir psichiką?

    mikčiojimas, Vilma Makauskienė

    „Nėra taip paprasta atskirti natūralius kalbėjimo nesklandumus nuo pirmųjų mikčiojimo požymių, kai vaikas dvejoja, ieško žodžių, daro pauzes. Jeigu tėvams kyla nerimas ar neaiškumų, geriausia kreiptis į specialistus, kad jie profesionaliai įvertintų ir nustatytų, kas vyksta“, – teigia Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijos docentė ir Logopedinės pagalbos centro direktorė, logopedė ir psichologė prof. dr.…

    Skaityti daugiau

  • Sklandi vaiko kalba ir turtingas žodynas –tėvų ar logopedo atsakomybė?

    Sklandi vaiko kalba ir turtingas žodynas –tėvų ar logopedo atsakomybė?

    naujienos, Vilma Makauskienė

    Austėja Zovytė VšĮ „Bernardinai.lt” žurnalistė. Kalba – pagrindine ir svarbiausia priemone, kuria vaikas susipažįsta su savo artimiausiaaplinka ir ji supančiu pasauliu. Dėl šios priežasties visu tėvu noru tampa sklandi ir tvarkingakalbos raida. Specialistai pabrėžia – kalbos ugdymas turėtu prasidėti ne trečiaisiais arpriešmokykliniais gyvenimo metais, o nuo pirmųjų gimimo dienų.

    Skaityti daugiau

  • Kodėl kalbantys žaislai ir įvairios kalbos lavinimo programėlės negali pakeisti tiesioginio bendravimo su suaugusiuoju?

    Kodėl kalbantys žaislai ir įvairios kalbos lavinimo programėlės negali pakeisti tiesioginio bendravimo su suaugusiuoju?

    Skaityti daugiau

  • DISLEKSIJA – NE NUOSPRENDIS

    DISLEKSIJA – NE NUOSPRENDIS

    Visuomenėje vis dar gajus stereotipas, kad vaikas, turintis skaitymo ir rašymo sutrikimų, yra pasmerktas tenkintis prastais mokymosi rezultatais. VDU Švietimo Akademijos dėstytoja doc. dr. Vilma Makauskienė pasakoja, kaip atpažinti disleksiją ir įsitraukti į pagalbos procesą. Garsių žmonių pavyzdys rodo, kad disleksija nėra nuosprendis ir galima adaptuotis, gyventivisavertį gyvenimą ir siekti karjeros tam tikrose srityse. Dalinamės…

    Skaityti daugiau

  • KAIP PLĖTOTI VAIKŲ RIŠLIOJO PASAKOJIMO KOMPETENCIJAS

    KAIP PLĖTOTI VAIKŲ RIŠLIOJO PASAKOJIMO KOMPETENCIJAS

    naujienos, VDU

    REKOMENDACIJOS (ikimokyklinio ugdymo pedagogams, logopedams ir tėvams / globėjams). Rišlusis pasakojimas yra svarbus sociokultūrinis gebėjimas, palaipsniui susiformuojantis vaikystėje. Vaikams tai įprasta veikla, nes mažieji klausosi ir patys kuria istorijas. Kita vertus, rišliojo pasakojimo formavimasis yra sudėtingas procesas, reikalaujantis kalbinių ir kognityvinių įgūdžių. Pedagogams aktualu tai, kad rišliojo pasakojimo ypatybės atskleidžia ne tik bendrąją vaiko kalbos…

    Skaityti daugiau

  • Logopedė Makauskienė: Rusijos karas Ukrainoje yra stiprus provokatorius mikčiojimui atsirasti

    Logopedė Makauskienė: Rusijos karas Ukrainoje yra stiprus provokatorius mikčiojimui atsirasti

    publikacija, VDU, Vilma Makauskienė

    Pasak Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijos docentės, logopedės Vilmos Makauskienės, neseniai vedusios virtualų seminarą apie mikčiojimą Ukrainos logopedijos asociacijai, daug bendravusios su Ukrainoje dirbančiais logopedais, Rusijos karas Ukrainoje stipriai pakeitė ten dirbančių logopedų vaidmenį ir svarbą.

    Skaityti daugiau

  • IALP audiologijos komiteto informacinis biuletenis – išgirskite!

    IALP audiologijos komiteto informacinis biuletenis – išgirskite!

    naujienos

    Biuletenis yra čia.

    Skaityti daugiau

  • Dalijimasis patirtimi: logopedės Raman Kaur vizitas Lietuvoje

    Dalijimasis patirtimi: logopedės Raman Kaur vizitas Lietuvoje

    Spalio 4 d. Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijoje svečiavosi Raman Kaur iš Birmingemo, Jungtinės Karalystės.

    Skaityti daugiau

  • Kaip išmokyti vaiką skaityti

    Kaip išmokyti vaiką skaityti

    Vaiko gebėjimui mokytis skaityti lengvai ir greitai įtaką turi ne tik jo amžius. Tėvai taip pat atlieka svarbų vaidmenį šiame procese.

    Skaityti daugiau

  • Virtuali paroda „Neklaužados garsiukai”

    Virtuali paroda „Neklaužados garsiukai”

    Ikimokyklinio, priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus švietimo pagalbos specialistams skirta virtuali paroda „Neklaužados garsiukai”

    Skaityti daugiau

1 2 3 … 10
Kitas puslapis

Paieška

Naujausi įrašai

  • „Užsikirtimai tėra mažytė dalis, kurią mato pašnekovai“: kaip mikčiojimas veikia kalbą ir psichiką?
  • Sklandi vaiko kalba ir turtingas žodynas –tėvų ar logopedo atsakomybė?
  • Kodėl kalbantys žaislai ir įvairios kalbos lavinimo programėlės negali pakeisti tiesioginio bendravimo su suaugusiuoju?
  • DISLEKSIJA – NE NUOSPRENDIS
  • KAIP PLĖTOTI VAIKŲ RIŠLIOJO PASAKOJIMO KOMPETENCIJAS

Kategorijos

  • Naujienos
  • Publikacijos
  • Specialistai

Žymos

darbas iš namų (1) dr. Eglė Krivickaitė-Leišienė (1) dvikalbystė (2) fonacija (1) fonacijos intervalų modifikavimas (2) knyga (1) logopedas (2) logopedinė pagalba (1) Logopedinės Pagalbos Centras (2) mikčiojimas (4) naujienos (6) perkvalifikavimo studijos (1) publikacija (2) publikacijos (4) specialieji klausimai (1) stovykla (1) ugdymas (1) VDU (4) Vilma Makauskienė (7) švietimo naujienos (1)

Logopedinės pagalbos centras

Registracija el. paštu: [email protected]

Knygos

  • Knygų sąrašas
  • Pristatymas ir grąžinimai
  • Privatumo politika

Paslaugos

  • Logopedo paslaugos
  • LPC specialistai
  • 1,2% parama

Informacija

  • Naujienos ir publikacijos
  • Partnerių nuorodos
  • Kontaktai